Nu har jag precis...

Fått iväg första gänget till skolan med matsäckar,läxor och frukt..

Fiddelie har ny skolväska med diddle idag,hon var så glad och envisades med att ta med bänkpapret till skolan:)lilla gumman hon vill att Fröken Britt-marie ska slå in hennes böcker för hon gör det så fiiiinttt! (eeh med andra ord,tycker hon inte att jag gör det :(;) ) Glad var hon i allafall och det är viktigast,bara hoppas att snälla fröken hinner hjälpa min lilla tjej med:)

Mirellah och jag gjorde Pasta-sallad igår och smörgås och juice för de skulle bli en heldag ute idag.
*tror hon har så det räcker till halva klassen allafall:)*

Robin är på väg till Njurmedicin för att hämta en blodtrycksklocka han ska ha på ett dygn för att komma tillbax med dagen därpå.
Stackarn är så trött,men inte så lustigt med de värden haft på sin njure:(det tar ett tag att bli helt återställd vilket vi hoppas han blir men det kan bli en viss förändring som kvarstår det vet vi inte än och den kan störa det här med blodtrycket då det går många blodkärl i njuren så blir det påverkat..
*hoppas att blodtrycket är bra nú istället*och att Robin blir riktigt pigg på en gång!!

Imorgon eftermiddag ska jag ha ett spännande möte och jag är så himla nervös så jag bitet ner mina naglar till typ nagelbitar rekord och då gott folk ska ni veta att jag är ingen nagelbitare normalt....

Idag måste jag packa allt som vi ska ha med till Danmark  med,så denna dag är det full gas all day long!!

Nu måste jag börja lite smått här hemma så jag hinner allt som står på listan för dagen:)...

Ha en fin dag alla:)

Puss!






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback