Nu kan det gärna bli...

Torsdag för onsdag tycker jag vi hoppar över,är så himla nervös nu men det hör väl till när min lilla tjej ska OP även om det är en liten OP så är det sövning och allt vad en OP innebär..
Alicia är nyduschadoch rengjord,emlan ligger och väntar på bänken imorgon kl 06:00 dåid den här tiden imorgon åker vi mot US i linköping,går allt som det ska så är vi hemma imorgon kväll igen..Och det är precis dit jag vill drömma mig nu!!

Idag har vi haft besök på KIDZ,mycket trevligt besök!Himlars vad kul vi haft idag,är så glad att Frida hamna hos oss även om jag Diana med:)Känns så himla bra!Ser verkligen fram emot våra små planer ihop;)Frida hade med sig de nya läckra bugaboo väskorna och de var verkligen helt perfekta:)den bruna var så fin det var den i svart läder också*har fin fina bilder på dem*kommer under kv sen har inte hunnit ladda över bilderna än men de kommer under kvällen:)
Frida om du läser det här,jag lovar att inte ta med hihi du vet,men gud vad kul det hade varit *fniss* att ha det med;)....

Nä nu ska jag klappa min lilla Alicia lite till:p

Vi ses sen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ska tänka på er imorgon! Allt kommer att gå bra! kram

2009-09-22 @ 20:59:58
Postat av: Kristina

Tror det kommer gå jättebra imorrn för Alicia! Kram!

2009-09-22 @ 22:36:28
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Vickan

Det kommer att gå jättebra, jag vet :)

Tindra med, hälsa till Alicia att det kommer att gå bra!

Ska ta hand om två busar imorgonbitti....

Kram Vickan

2009-09-22 @ 22:58:06
Postat av: johanna

lycka till imorgon!!



kram

2009-09-22 @ 23:37:28
Postat av: jessica

tack vadgulliga ni är allihop:p!!

Uppskattar era lycka till massor.



puss o kram

2009-09-23 @ 05:33:28
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback