Så nu var det dags!

Nu åker vi till US i linköping är ju som jag redan sagt nervös men det känns ok ändå,det r nödvändigt för att Alicia ska må bra och det måste hon få göra:)

Lustigt men jag har vaknat en gång i timmen inatt,ren panik rädd för att missa tiden eller försova mig,helt sjukt!

Nästa gång jag skriver här,då kommerjag vara mycket lättad och glad!
Nu ska jag hjälpa Alicia att klä på lilla kaninen:)som ska med sen åker vi,ska lämna av lite barn hos min mamma o pappa på vägen med..

Jaha nu kan jag inte dra på det mer,nu Åker vi!!

p,s jag har inte glömt buggaväskan (men min dator samarbeta inte alls igår)så de kommer:)

Kram alla!




Kommentarer
Postat av: angela

tänker på er

2009-09-23 @ 07:29:18
Postat av: N.

Lycka till. Det kommer att gå bra!

2009-09-23 @ 17:27:06
URL: http://yummymummy.blogg.se/
Postat av: jessica

Underbara människor!



Tack söta!!

Uppskattar er massor!



puss

2009-09-23 @ 18:06:38
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback