SEG-SEGARE-SEGAST!!!

Är ett annat namn för JessicaAx idag:(men jag är på himla gott humör trots allt och det var ju som sagt ett bra tag sedan:)
Nervös inför morgondagen är jag men lustigt vore det väl om jag inte var det..

Nu ska jag rusa till jobbet,Frida från bugaboo kommer idag första gången jag träffar henne såd et ska bli himla kul faktiskt.
Vi har ju typ ett gemensamt intresse så det borde ju funka super:)hoppas hon har med sig lite nyheteratt klämma på:)

Angela:om du läser detta nu(så jag lovar att jag ska göra allt jag kan för du vet vad)

Håller på med lite nya designer till kidz med:)kommer bli så bra när det är klart,även om det kan ta lite tid!men det är det värt!

oj,oj nu är det bråttom här:)

 

Ha en fin dag alla!



Kommentarer
Postat av: N.

Nu har jag lagt dig i mina länkar för din blogg är så bra :-)



Ha en bra dag!

2009-09-22 @ 14:00:49
URL: http://yummymummy.blogg.se/
Postat av: angela

KRAM

2009-09-22 @ 14:59:57
Postat av: Hanna

Hur gick mötet idag? Bra hoppas jag :-)

Har du hört nåt om petuniorna? Undrar också hur många giraff-åkpåsar du har på lager...hörde rykten om att pf är på väg att ta slut och jag måste ju betala räkningarna först innan jag vet om jag har råd med en giraff eller inte denna månad... velar

2009-09-22 @ 18:31:18
Postat av: jessica

N: du ligger i mina favoriter puss



Angela: kramizz kommer du ut på msn?



Hanna: Mötet gick så himla bra:)

Har bett Caroline S kolla våra PPB beställningar för huu vad de är sena nu:( gillar inte jag

Lägger undan en giraff åt dig:)så kan du ta den när du vill o kan puss

2009-09-23 @ 18:10:42
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback