Världens Finaste Findus!

Han är så fin och härlig<3 så fint tecknad och så mysigt sätt.Idag när jag var hos mamma o pappa så la han sitt lilla huvud i min hand och han verkligen vila med nosen i min hand *gillar lilla Findus*
I helgen ska lille Findus och min lille Katvig få träffas:)hoppas hoppas det funkar,då lille Findus ska vara hos oss nu i okt när mamma o pappa ska på resa,längtar efter att ha lille kissen här:)lite nervöst dock då han gillar att gå ut.Vi får ha nyckeln till alla dörrar låsta och i översta låset.

Vill hälsa på han hela tiden:)lille kissen:)

 

 



Kommentarer
Postat av: camilla

söt han är findus och det är katvig med

så din mamma och pappa ska resa vart?



ni får ha det bra alla

2009-09-16 @ 00:08:25



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback