vilken dag...

Helt underbar och så himla mycket att göra så att jag inte hinner med *gulp* Kan man begära att få typ minst 7-9 timmar mer per dygn eller är det för mycket begärt?
samt utöka orken med så tror jag att jag skullle klara ut det jag ska göra jag med..

Nu hade jag tänkt att jag skulle lägga ut IdaT på kidz,men ij varttog orken vägen:(GE MIG DEN TILLBAX!! **Snälla** för jag tror många väntar på allt fint som kom till kidz idag:)
Kalsonger med tigrar,troser med ngn fågel(vet inte vilken),body,tröja byxa med sötaste loggan:)
baggybyxor,tröjor,cardigang,body m.mm allt med söta tryck en del enfärgat med:)rosa,lila,blå,plommon och svart m.mm...

kan ni snälla säga till mig att genast börja jobba!!

Ha en fin kväll!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback