Villervalla denimjacka...

Varför i allsin dar var det tvunget att komma  en snygg läckert denimjacka från villervalla  idag?
Nu har jag så himla svårt att betämma mig igen ju:(..
Men som det ser ut nu blir det VV denimjacka till mina busiga pojkar;)


Visst är den fin:)och inte så himla dyr heller:) 449:-

Byxorna var riktigt fina de med:)är förstjust i byxor med mudd:D

Nu ska jag försöka orka hålla upp mina ögon och orka med att lägga in produkter på kidz,även om det känns som ett hopplöst fall ljust nu;)

Dessa bilder ska fixas och läggas in:)Mysiga sittdynor i läckra färger:)finns i två strl pris på de stora är 399:-de små 349:-alla med svart baksida.


Sov gott alla!
Tack alla ni som lämnar ett medl,blir så himla glad när jag ser att ni skriver till mig!

Puss puss!!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad är det för märke på de där dynorna och vilka vagnar passar de i?

2009-09-16 @ 19:02:41
Postat av: Hanna

Hur fodrad är denim-jackan förresten? Är det en höstjacka? Den är sååå snygg!

2009-09-16 @ 20:17:16
Postat av: jessica

Hejon:)

Jackan är fodrad och klarar nog snällare vintrar,visst var den läcker:)jag bara måste ha en eller kanske två;)



Det är phil and ted dynor,har testat dem i lite olika vagnar:)

Vill du att testar ngn i vagnen åt dig så gör jag det gärna:)



Kram

2009-09-16 @ 22:53:18
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback