-

Thomas har precis hämtat barnen och lämnat dem på dagis!

Allt känns så tråkigt:(

Nu har jag väntat sen i onsdags-eftermiddag på besked,vi har ring,skickat mail..

Men nada..

För mig är inte detta en maktkamp utan allvar,jag är inte bra och jag måste ha denna hjälp!

Det är så jobbigt att behöva bråka om vart mina älskade barn ska vara,gud ska veta att jag vill ha dem hos mig hela tiden,de är ju mitt allt!!

Usch,jag orkar inte med det här snart!

Får så dåligt samvete när de ska vara på dagis när jag är hemma,och detta gör det inte lättare!

Mina vänner hur skulle ni gjort i mitt läge?

Ha en fin dag och njut av livet!

Kram/Jessica

''Förlåt för mina tråkiga och ältande inlägg''


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Eftersom du är sjukskriven och ordinerad vila är det inte mer än rätt att dina barn ska vara på förskolan.

Förstår inte riktigt vad problemet är från förskolans sida?!

Hoppas du får en bra dag trots allt.

2010-04-16 @ 11:17:38
URL: http://www.caessa.se
Postat av: Anonym

Barnen har rätt till att vara på dagis då man är sjukskriven heltid, så du ska se att det ordnar sig. Självklart så vill man ju vara hemma med sina barn så mycket man kan. Men klarar man inte av det till fullo vilket man kanske inte gör då man är sjuk så är det ju bättre att ha hjälp och dagis är ju rätt skoj för barnen :)

2010-04-16 @ 12:41:12
Postat av: jessica

Min läkare sa det med,hon förstod ärligt inte vad rektorn fått denna regel ifrån.

Egentligen har rätt ha barnen Thomas arbetstider när jag är helt sjukskriven.

Önskar bara de hittar vad som felar och kan rätta till det så allt blir som vanligt igen..



kram för ni ger mig era tankar i detta

2010-04-16 @ 12:54:15



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback