3-6månader!

Det är vad Thomas måste vänta på sin snarkmaskin,är det klokt att det först ska ta ett år att få remisser och bli utredd och sen ytligare 3-6månaders väntan på maskinen...
Men då ska ni veta att i Thomas fall har de skyndat på det hela,för att han riktigt svår sömnapne' med 70sekunders andnings uppehåll flera gånger per natt och då sjunker hans syresättning ner till 50% vilket är ruskigt dåligt,normal syresättning ska vara runt 90 eller mer...

Inget att göra mer än att vänta och ringa en gång om dagen och fråga efter återbud och akut-tider..

Vilket fint väder för att prata om något helt annat,nu är det vår på riktigt ''underbart'' just denna tid får mig alltid att drömma om ny vagn 'och det märker jag om kollar på KIDZ att jag inte är ensam om:)...

Visst är det för härligt med våren och att ta en härlig promenad i vårsolen med en ny vagn.

Storsäljare är denna vår utan tvekan Bugaboo bee plus,vilket jag förstår för det är en toppen vagn.
Swiften från mountain Buggy är också en vagn som ökat nu dessa vårdagar,även den en bra vagn.

Vilken vagn är er favorit-vagn?

Ha en fortsatt fin vårkväll!

Kraaam!
/J

p,s nu har jag äntligen lämnat in min dator och köpt ett minne att föra över alla bilder från netbook på,så jag kan ladda över nya bilder igen,är himla tråkigt att skriva inlägg utan bilder.




Kommentarer
Postat av: Lindah

Just nu är min favvo vagn City mini faktiskt :-D

2010-04-19 @ 19:56:32
URL: http://www.grodfamiljen.se/
Postat av: Cecilia

Min absoluta favorit är Bugaboo Cameleon.

Har funderat lite på en Bee men tycker att det är för mycket pengar, speciellt när man pluggar.

2010-04-19 @ 20:07:21
URL: http://www.caessa.se
Postat av: Muppen och Smurfens mamma

Min favvo vagn är nog ändå min cam.. .Men kan tänka mig att sälja den och köpa en Bee... Men nu har jag iaf beställt en ståbräda hos er!

2010-04-20 @ 12:47:51
URL: http://www.muppensmamma.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback