Årets första Grillning..

Har vi just käkat upp,eller det var en liten stund sen.
Nu har vi kollat på solsidan,jag tror det är mitt favoritprogram just nu,inte bara för de kör bugaboo.Det är ju riktigt roligt med ju:)...

Nu ska jag ta hand om disken,göra lite kaffecool, sen fortsätta med webshoppen som jag jobbat med hela långa dagen..
Är man klantig och tar bort halva bugaboo kategorin så får man jobba ihjäl sig ''skäms''
Men nu tror jag att jag fixat det mesta förutom bugaboo-reservdelarna som jag ska göra efter disken.

Nu finns det massor av nya produktbilder på kidz för den som gillar bugaboo:)

EX rykande nya sittdynor:





Den vändbara sittdynan andas och avvisar fukt för att ditt barn sitta bekvämt och torrt även om barnet svettas..
Sittdynan ger ytterliggare vaddering för ökad bekvämlighet för barnet och du har möjligheten att ge vagnen en färgklick.Sittdynan är konstruerad för att passa alla bugaboo sittdelar och den är lätt att sätta fast och ta bort...



Bilder på på bee och cameleon med ståbrädan..




Nya åkpåsen 1250:-

Min favorit väska ever!


Haha detta missade jag att posta igår:)fick annat att göra!
Så jag gör det nu,det var alltså gårdagen inlägg!


Kram


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback