Jaa!

Idag var precis så där kul som det brukar vara att jobba lördag,fullt upp och alla är så glada:)Det är ju lördag och helg..
Vårsolen värmer så vi satte oss på trappen och fixade påskriset,Eddie o Alicia hjälpte mig och det blev mycket rosa då vi alla tre gillar rosa tror det blev två gula med och ett par vita fjädrar resten rosa:D..

Nathalie och Alicia har blåst ballonger och hängt upp dem så fint,gissa vilken färg??
-Rosa 'fniss'

Nu ska jag göra det sista innan gästerna kommer,har planerat in en kopp kaffe med,då det jag fick imorse mer var silver-te behöver jag en halvkanna kaffe nu gäääääsp!!

Ha en fortsatt fin påskafton!

Kraam/Jessica:)



Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas ni har en underbar påsk !!!!!!!!



Har ni röd cameleon bas hemma? Står att det är slut på lager, stämmer det?



Ha det bäst! KRAAAAAAAAAAM !!!!!

2010-04-03 @ 18:10:57
URL: http://hillasnyahem.blogspot.com
Postat av: jessica

Anna

Vi har haft en superbra påsk med min hela mina goa släkt.

Hoppas ni med haft en fin påsk.



Vi har röda cameleon hemma:)jag som uppdaterat dåligt 'skäms'



Ha en fortsatt fin påsk vännen!



Kram / Jessica

2010-04-04 @ 12:31:33
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Anna

Här har påsken varit/är jätte bra! God mat med släktingar och massa påskgodis.



Jag kan ju inte släppa tanken på en bugaboo, saknar den på nåt vis. Men det är ju detta med färgvalet...finns alldeles för många färgkombos att välja bland. Antingen helröd, sand/denim eller grå/röd, det är frågan....



Ja vi får se vad det blir :-)



Ha det fint! KRAAAAAAAAAAAAAAM !!!!!!!!

2010-04-04 @ 21:06:29
URL: http://hillasnyahem.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback