Klockan...

Är snart 17:00 och jag har inget hört från rektorn,hur jag ska göra imorgon tro?
Tycker det är lite dåligt att inte ringa upp,när hon vet att jag verkligen är i behov av omsorgen.
Men,men....

Mitt intyg till barnomsorgen från min läkare,ska jag hämta imorgon,hon vågade påstå att det inte ''finns'' en regel som säger att jag inte får ha mina barn mer än min ordn arbetstid hon trodde istället att vi fick ha barnen Thomas ordn arbetstider..

Att det ska vara så svårt hela tiden,vem som helst förstår väl att man i första hand vill vara hemma med barnen alltid!
D
et är jobbigt nog att inte få och kunna pga av hälsan!!

Jag har dåligt samvete som det är för att jag lämnar dem på dagis när jag är hemma..

Kan inte bara detta få ett slut snart!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback