Lördagen den 10april...

Efter lite tvekan så åkte vi och badade,Eddie har ju inte varet helt frisk lille han:(.Men han var feberfri nu och jag tror helt enkelt han är allergisk..
Jag har aldrig innan satt påskriset ihop med tulpaner och därmed i vatten och gör man det ja då blommar riset och det är inte så bra om man har allergi..

Vi har haft kul och barnen har plaskat på ordentligt,idag var Nathalie med för fösta gången just i denna simhall och hon var som en fisk precis som de andra!
Efter badet blev det mcDonlads så kvällsmaten är klar,nu ska vi strax göra hemmagjord chokladmouse och sen bara ta det lugnt,kanske kolla på körslaget och filmen på Tv4..

En sak jag måste göras och det är bugaboo's tillbehör och reservdelar på kidz
För som det är just nu är det inte ok,det är en sak som är säker..

Till sist så beställer vi lite vårsol tills imorgon tycker jag!

ha en fin kväll mina vänner!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback