Mulet!

Grått och mulet är vad det är idag:(jag vill ha sol och värme.


Tänkte ta mig en sovmorgon idag,men ack så fel jag hade två gånger på raken spricker mina planer 'hehe'
Men dagen börjar bra för det,satt i min ensamhet och drack lite kaffe (jag har kaffe igen jippi) kollade lite på frukostTv och kände mig ganska ensam och ''trött'' gääääsp!


knackeliknack!! en vit underbar boll kommer för att stanna till torsdagkväll 'jessica glad' efter en halvtimme kommer även Alicia hem ''ont i halsen och trött'' stackars liten.

Så nu sitter vi i soffan och myser framför barnprogramen med en liten vovve nere vid fötterna.

14:30 ska jag till läkarn så då får lilla Alicia följa med mig,hoppas inte det ska vara några problem med tanke på att jag ska ta EKG?!

När vi pratar om vita underbara bollar,så kom jag på att jag ska ring Mycket Tassar och boka en tid för badning av min lille Katvig.
Vi köpte kattgodis igår till Katvig som skulle underlätta hårbollar,lillekatten började nästan dansa för att få sitt godis (vad gullig han var )


Nu ska jag prata lite med min lille sjukling och lånevovve;)

Ha en fin dag alla!

P,s ni som läser min blogg har ni hund?

Kraam!



Kommentarer
Postat av: EliiinM

Jag har hund. En busig liten blandras på 5 år! :) Han betyder allt för mig! =D

2010-04-28 @ 17:51:55
URL: http://eliiinm.blogg.se/
Postat av: jessica

Åh,så mysigt med en liten hund,är med så sugen men vet inte om jag kan förena det hela,men idag har jag en liten sötnos här:)

2010-04-28 @ 20:36:07
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: EliiinM

Aa, hundar är verkligen mysiga! Har alltid haft en hund i mitt liv, inte en enda sekund har jag inte varit hundägare, och jag hoppas verkligen att jag alltid kommer vara hundägare! :)

2010-04-29 @ 20:05:29
URL: http://eliiinm.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback