Nu så...

Är jag klar! 'Underbart'

Idag har jag städat hela huset,dammat och dammsuget och skurat,så skönt nu när det är klart..
Har inte städat helt själv utan haft hjälp av min stora duktiga tjej Nathalie ♥ Tusen tack för hjälpen älskade barn!
Mirellah ♥ har också hjälpt till och lekt med de små ute,så de fått njuta av vårsolen Tusen tack älskade barn!

Thomas är helt slut och ser mer ut som en ostbåge just nu 'hihi' stackarn har så ont i ryggen,men det överlever han nog:)
Han har hjälpt Fredrik att lägga tak idag,i höstas hjälpte Fredrik Thomas att isolera vårt garage,det är så bra med gentjänster:)...

Nu borde jag vara smart och krypa i säng,innan tröttheten går över till 'kan inte sova'

Ska bara ringa Mamma o Pappa och Robin som jag gör varje kväll hihi och säga Godnatt!

Sov Gott mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Tia

Visst är det skönt när städningen äntligen är färdig så att man kan passa på att unna sig tid till att göra något annat.

kram

2010-04-13 @ 10:40:14
URL: http://the-baskerville.blogspot.com/
Postat av: jessica

Det är helt underbart:)

Då först kan njuta av allt annat runt omkring.

Hoppas du har det fint och får njuta av vårsolen.



Kram

2010-04-13 @ 11:00:04
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback