Om man..

Måste vara sjukskriven så är denna period den bästa tror jag,solen och våren gör mycket gott!
Jag har bestämt att jag ska gå med barnen till dagis varje dag för att få luft och njuta av vårsolen,det är ingen lång promenad och jag är glad för att det funkar att gå den allafall.Hoppas lite ger mer!

Känner mig rastlös och har svårt att vila,vill inte vila,behöver jag verkligen vila??
Hur vilar man?

Längtar efter barnen,men kan inte ha dem hemma om jag måste vila tyvärr!

Hoppas nu de bara fort kan reglera min pump så den funkar som den ska!

ha en fortsatt fin dag!

p,s nu ska jag gå ut och njuta av solen och vila (kan man ha det värre,varför gnälla)

Puss



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback