Plaskat och badat!

Är vad vi gjort nu,jag och Eddie har lekt massor,Fiddelie har tränat simning,Alicia o Melwin lekt och hoppat i vattnet,precis som Nathalie och Mirellah....

Nu tror jag de är hungriga,för alla är på uselt humör inkl jag med,vill helst bara dra något gammalt över mig,fast det har jag ju redan ''hehe'' min gamla urtvättade kofta och en gammal fleecefilt.Men likt förbannat är mitt humör i botten....

Tror jag ska ta en tupplur är så trött,så kanske jag vaknar och är på strålande humör eller inte??

Ahaaa!
Barnen kom just på varför vi är på dåligt humör,vi vill ha glass!!
-Jag tror Eddie har helt rätt!


M.mmmm.....

Snart är det sommar och då öppnar 31:an igen,hästholmens egan lilla Glassbar ''längtar'''



Ha en fin lördagkväll!

Kraaaam!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback