Så tyst här hemma..

Jag sitter i soffan under fleecefilten och väntar på att Kevin ska komma hem,Nathalie sitter med sin kompis på sitt rum,Mirellah sover över hos kusin vitaminen Ronja.Thomas och de små sover där uppe,Fiddelie sover hos Ebba,Robin på bio...

Även om det är skönt med lugn innan läggdags så är det tråkigt tyst,kanske jag skulle gå upp och lägga mig och titta på tv och vänta på Kevin.

På måndag ska jag följa med Fiddelie till skolan och kolla på de små lammen,tisdag är det motala Barnmottagningen som gäller med Eddie,han ska till astmaläkaren.




Min lille Eddie,tänk vad tiden går!

Fiddelie O Alicia leker affär,här var vi ganska nyinflyttade och anade inte vad mycket problem som var på gång!

Fina Melwin 2år sover sött.

Så här sov vi nära 1½månad efter första vattenskadan..

Som sagt vad åren går fort snart har det redan gått 3år sen vi flytta in och barnen har växt massor!

Sovgott mina vänner!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback