Sjukskriven:(

Vet inte om det är bra eller dåligt.
Men jag är ordinerad vila,vila och vila i 2v fram till UL och jag måste lyssna denna gång.

Känns trist när det är så mycket som händer på kidz just nu,jag vill ju vara med ju:(...
Men ingen kan hindra mig från att smita dit en stund ändå eller hur?

Hoppade in idag och vi hade fått vårens nya dofter redan,så var jag ju bara tvungen att lägga ut dem (klicka på bilderna förbeställning)..

Kate Moss Wild meadow limited edition!
Doft av bergamot, pink grapefruit, peach,
rose, magnolia, honeysuckle,
apple blossom, benzoin and amber.

Salvador dali Little kiss me!

Little Kiss Me by Salvador Dali Perfume for Women features an assortment of beautiful nymphea and aquatic notes, perfect for summer! Bamboo and grains of paradise make this contemporary fragrance a smash hit for warm weather too. A heart of peony and magnolia blend heavenly into a descending base of passion flower, iris, woods and musk that lingers all day and just a little kiss lasts all night!


Fragrance Notes: Nymphea, Aquatic Notes, Grains of Paradise, Peony, Magnolia, Passion Flower, Iris, Woods, Musk

Och så en gammalfavorit:)

Doftfamilj - Blommig/Fruktig
Rekommenderad användning - Dagtid

Beskrivning - En modern och ung doft av päron, melon, karamell, mysk och nektarin.

MISS SIXTY



Sminket har jag inte hunnet med ännu tyvärr,men det kommer!

Nu ska jag lägga mina barn och kanske mig själv med :D

Ha en fin kväll mina vänner!



Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du blir bättre snart !!!

Stor kram till dig!

2010-04-14 @ 07:10:31
URL: http://hillasnyahem.blogspot.com
Postat av: jessica

tack

Snälla Anna för din omtanke,uppskattar den massor!



kram

2010-04-14 @ 10:54:45
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback