Ute..

Har vi passat på att vara hela eftermiddagen,så himla skönt att bara njuta av vårluften och den värmande solen.
Först gick vi en promenad sakta så min puls följde med i rätt takt och det funkade,så nu vågar jag gå ut och gå igen:)..
Barnen köpte var sin glass och vi satt på en parkbänk medans de åt den,när vi kom hem fixade Thomas kaffe som avnjöts ute på trampen tillsammans med grannen Tobbe..
Tror jag satt där ute i 1½ timme och bara satt,Mirellah kom ut med lilla Trixie (kaninen) som höll mig sällskap på trappen,vad jag längtar till vi kan ordna en stor bur till våra små liv där ute i förrådet.

Medans jag skriver detta dammsuger Thomas och när han gjort det ska han gå upp med de små och tappa upp varmt bad med massor av bubblor under tiden skurar jag sen ska även jag hoppa i badet:)
Efter det ska vi avnjuta påskbuffen från igår 'mumsigt'

Ha en fin kväll mina vänner,och Mamma o Pappa KRYA PÅ ER!

Puss!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback