Jag...

Vaknar med ett lugn och en känsla av hur lyckligt lottad jag är sängen är full med fina barn som sover sött...
Lite stress känner jag av trots lugnet,men det är jag det.

Jag är aldrig helt avslappnad och det får jag nog leva med hihi!

Inatt har Tindra och Ronja sovet över hos oss,det var första gången för Tindra och det gick superbra.
Hade tänkt ta en massa kort,men kameran var inte med alls:(jag hade glömt ladda batteriet.
Det är en sån där sak som jag kan få ångest för en lång tid och inte kan släppa.

Idag ska jag till doktorn och kolla min höga puls och vad den beror på,hoppas de hittar vad felet är så jag kan bli av med den..
Känner att jag blir mer och mer deppig när jag inte orkar med det som egentligen är lätt som en plätt,ett ex som jag vill slänga mig på golvet och slita av det sista jag har kvar av mitt hår är:
Klä på mig!! Att ta på mig en tröja är ett krig mot kroppen 150 i puls och jag kan knappt andas,för att få på mig en ynka liten tröja det är illa..
Likaså att gå med barnen till dagis en 7min promenad i normal takt,är jobbigt så jobbigt att jag får andnöd och börjar hosta i panik för att få luft..
Jag måste planera morgon dagen på kvällen för att gå ner och sen upp i trappen igen,det kan ställa till det i ett par timmar för mig ''orken är helt väck''

Nä nu ska jag sluta gnälla och ta vara på vilket underbart liv jag egentligen lever,som nu sitter jag här med 6 underbra barn i soffan och tittar på UPP som Ronja haft med sig.

Nu ska jag laga lite middag till barnen här och sen ska vi bara ta det lugnt!

Ha en fin dag allihop!

p,s kan ni inte snälla lämna en liten kommentar när ni kikar in,har ni blogg så länka gärna till den!







Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hoppas det ordnar sig för dig, det där med pulsen lät inte alls kul.

Hoppas även ni får en bra dag.

2010-04-13 @ 13:10:10
URL: http://www.caessa.se
Postat av: Millan

Hoppas du blir bättre Jessica! Låter inget vidare det där med pulsen. Brukar titta in till dig ibland eftersom min systerdotter TIA har dig på blogglistan. Ta hand om dig! Kram Millan

2010-04-13 @ 15:12:58
URL: http://lantlivetallarstider.blogspot.com/
Postat av: Muppen och Smurfens mamma

Hoppas att du får ordning på vad som är fel! ´Kram

2010-04-13 @ 15:14:26
URL: http://www.muppensmamma.blogspot.com
Postat av: EliiinM

Vad gullig bild! :)



Hoppas det ordnar sig och blir bättre med din puls!

2010-04-13 @ 17:24:24
URL: http://eliiinm.blogg.se/
Postat av: jessica

TACK



Underbara ni er!



kraaamizaR

2010-04-13 @ 19:16:35
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback