Varmt!


Idag är det riktigt varmt ute,solen värmer på ordentligt!
Har precis landat inne efter min promenad till dagis med barnen,vet fortfarande inte hur det blir imorgon om barnen får komma eller inte,rektorn skulle återkomma till mig när hon pratat med dem på komun ''igår'' men än har ingen ringt,hon tyckte jag skulle skaffa mig étt annat nätverk om jag behövde mer tid (vi pratar om 5 extra dagar 10-17)...

Jag har ju ingen som kan hjälpa mig,då alla jobbar,de jobbar ju till och med för mig.
Min läkare ringer i eftermiddag,och vad jag förstår så har jag rätt ha dem på dagis de timmar som Thomas jobbar när jag är helt sjukskriven,usch det känns så fel att behöva bråka om detta..

Det finns bara en sak jag egentligen vill!

Vara FRISK!!

Känna att jag orkar och kan vara den bästa Mamman i hela världen till mina barn,men hur ska jag kunna vara det när jag knappt orkar med att gå en kort promenad...

Kram ni alla fina som läser och ger mig råd!
Ha en fin dag!




Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag tycker du ska gå ett snäpp högre till BUN och tala om vad hon sa till dig med att "skaffa ett annat nätverk". Mycket oförskämt! Men men det är rektorn i ett nötskal...hon har många varningar ska du veta. Tänker på dig!!!

2010-04-15 @ 13:24:57



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback