Åter igen..

En sömnlös natt,massor att göra på jobbet kommer igen i mina drömmar och så vaknar jag och kan bara inte somna om..
Inte förrens jag noterat vad jag måste komma ihåg min dagordning är lång och är 99% säker på att det kommer Novastar för fulla muggar idag med och då kommer det bli övertid på kidz igen :-D
Kommer inte ge mig förrän alla kunder fått iväg sin order ( NS vill man inte vänta på och det är allvar )
Man väntar alltid för länge de bästa!!

Didriksson,Villervalla,Nova Star och mer där till ska plockas upp i hyllorna annonser ska göras,massor av Diddl och lite jabadabado mer kläder att ska läggas in på webbshoppen,ja som ner ser listan är lång :-D...
+ mängder av leksaker som ska prismärkas och ut på hyllorna..

Misstänker att jag kommer vara rätt trött när jag kommer hem idag med :-)...

Här på morgonen har jag och Eddie haft Kattvård borstat och klippt klor,så nu är de så fina mina små kissar ♥

Nu ska vi göra det sista innan vi ska bege oss till dagis/fritids och jobb!









Kommentarer
Postat av: Elin josefsson

Hej jessica!:D

Hoppas allt är bra med er på Kidz :)

Jag såg några otäcka bilder på Nathalie med nack-krage, hoppas hon mår bättre!

Hälsa Vickan att Harry är superdupersöt! :D

Många kramar Elin

2010-08-18 @ 17:49:03



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback