Det är ingen...

Vanlig dag för det är Eddies Födelsedag HURRA HURRA HURRA HURRA!!





Älskade lille pojken min idag är du fyra år,min fina Eddie,min bebbis som växt alldeles för fort!
Älskar dig så mycket!

Idag blir det Astrid Lindgrens värld!


Mitt inlägg om att sparka tog en konstig vändning :-D min mobil har fått många sms med frågan är det mig du menar ;-)
Men så klart har den som jag syftade på INTE hört av sig!!

Hade jag väl inte trott heller ;-)

Har han inte gjort det än,efter alla fel i vårt hus så gör han väl inte det nu heller!!

Men att spotta ut osanningar i tidningar och slicka sin sår som han för övrigt gjort och orsakat själv kan han!!

Det var ju såklart Curt Wrigfors som jag syftade på :-( hittade en artikel igen,där han berättar hur synd det är om honom och hur elaka vi är som anklagar honom för felen i vårt hus '' sånt gör ont,riktigt ont när man lever i ovissheten om man ens kan rädda huset!!
Går det att rädda så kostar det lika mycket som huset kostade att bygga!!

Det är att sparka på någon som ligger,för det gör jag!

Men jag ska ställa mig upp igen och då......

Nu glömmer vi Curt för idag,för nu ska vi fira Eddie!!





Kommentarer
Postat av: Vickan

Stort Grattis till eddie beddi banan!! Hoppas ni får en bra dag på ALV <3

Kommmer över med paketen på Söndag :)



Kram Moster&Fredrik& Kusinerna!!

2010-08-21 @ 09:31:05
Postat av: Jessica

Tack <3

Ni får komma på Tårta på söndag!

Kram/Jessica

2010-08-21 @ 10:14:38
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback