Effektiv Morgon..

Vaknade för en ungefär en och halvtimme sen,trött som tusan ''tror jag jobbat med webbshoppen även i sömnen'' haha!!
Funderade ett ögonblick på att sova en timme till,men det blir bara jobbigare att vakna en gång till lika trött :-D

Så jag gick upp började röja av efter döttrarna som haft fest framför tv efter jag lagt mig igår ;-) kom på att tvätten måste in och ny måste upp,så ut i nattlinne hämta in tvätt och hänga upp ny..
Diskbänken var en katastrof ''glömde jag den igår :-o ,näpp någon har ätit natta mat hehe'' så vips har jag fått bort disken,tvätten och bäddat sängen,plockat undan...

Det innebär att jag nu hinner mysa med barnen innan jobb och dagis/fritids :-)

Idag kommer försäljaren för smink och parfym till oss och det är på tiden.
Det är så gott som slut på det mesta av smink o parfym ( när det är fyllt igen ska jag lägga ut mer på www.kidzshop.se  så de kunder som inte bor så nära eller kanske bara inte orkar gå till butiken kan klicka hem det )

Nu är det nära.....
 








Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej :-) när kommer didriksons vinterkläder i shoppen?

2010-08-16 @ 08:16:21
Postat av: Jessica

Hej :-)



De kommer vilken dag som helst :-)

Kommer att lägga ut dem samma dag de kommer :-D



Kram

2010-08-16 @ 08:17:48
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback