En Piggelin + en drick yoghurt...

Har min lilla sjukling fått ner i magen ''JIPPI'' och ingen sjukhus resa inatt! Som jag nästan räknat med.
Magen värker och hon har klagat många gånger över ont,men somnat om relativt direkt efter jag klappat lilla magen på henne....Febern kan vara ngt lite bättre med men det är lite!

Nu sitter jag med en liten Eddie nuduschade och klara,jag ska till jobbet och Thomas och barnen ska vara hemma och mysa av att det är lördag..Men innan jag ska bege mig ska jag dricka upp mitt kaffe och läsa en bok med Eddie..



Ni får ha en fin dag!



Kommentarer
Postat av: Furman

Sigge fick jätteont i magen igår och kräktes men nu mår han jättebra, torskväll hade han även lite feber för att må bra igen fremorgon... Kanske kan va nåt liknande?

2010-08-28 @ 16:26:55
Postat av: jessica

Alicia har jätteont i magen nu igen,hon mår inte illa utan har bara ont och så hög feber och trött och hängig.

ja kanske kan vara samma,de går i samma klass med så chansen finns ju :)

Kram

2010-08-28 @ 17:49:06



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback