Lördag..

Med massor att göra,hösten börjar närma sig eller allafall AW-10 kollektionerna och det innebär alltid massor av jobb på Kidz  just nu har gott igenom en del allt fint från Nova Star härliga kollektion,jag bli ju lika förvånad varje år -hur kan hon komma på så mycket ändra en liten detalj och favorit baggysarna får en helt ny look!Hoodarna är underbara som alltid! Jackorna är ett måste i höst!!






Så fort jag har produktbilder till webshoppen kommer jag lägga ut allt för förbokning :-D som vanligt!
Fraktfritt och med rabattstege kan du tjäna på att köpa  bland annat Nova star hos oss på www.kidzshop.se





Ett litet smakprov på allt fint :love:

Nu ska jag äta lite kvällsmat sen blir det mer jobb :-)




Kramizzz!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback