Så...

Nu är det påfyllt i kyl och frys igen,härligt :-)

Köttet ligger i marinad potatisen kokar och svampen ska stekas,som grädde på moset ska vi göra hemma gjord choklad mouse med sting av apelsin och chili..

Vagnen är nu såld och det känns bra att det var ett så trevligt par som köpte den,de behöver den mycket bättre än vad vi gör och varför ska den bara bli ståendes....

Nu har jag bara bugaboo'n kvar och den gör jag inte mig av med i första taget vill jag lova :-D imorgon ska jag göra den fin och byta om till denim klädsel ( har kört röd bas och busunge suflett jätteee länge nu )..

Nu ska jag skicka iväg Fiddelie o Alicia med nystekta köttbullar till Mor o Far sen ska jag fixa det sista här för ikväll har jag tänkt få ut lite nya AW-10 kläder på kidz :-) mycket fint som kommit redan faktiskt...

Pratade med rara Carolina och Helena på Things we lika igår,vilka toppen tjejer ♥ för er som inte vet så är de svenska agenter för många av de mest populära barnklädes märkena i norden,bland annat Kik-kid,How too kiss a frog,Louie-Louis,Aya Naya,Min A ture,More stories,Petit Bateua och sist men absolut inte minst Småfolk och just nu sitter jag och kollar vad vi ska beställa hem till AW-10...
Det är hur kul som helst och samtidigt sjukt svårt man vill ha allt ju :-D




Ni förstår eller hur,det är inte lätt direkt ;-)

Nu fick jag lite att göra igen :-D



Ha det fint alla :-)

















Kommentarer
Postat av: camilla

så fin traktor på bilden jag är ju en lover av dessa små räda traktorer har ju tre hihi

2010-08-06 @ 11:08:10
URL: http://www.djurfotografen.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback