Trött...

Det svider i mina ögon ger nog upp för dagen nu,har jobbat hela dagen i butiken med två av barnen med ''fritids var stängt idag'' fullt med rean och med att fixa plats med det nya och så skicka order,svara på mail osv...
Nu på kvällen hade jag telefonmöte med fina Caroline,vi gjorde ett jättebra jobb tillsammans och höll oss till budgeten och det blev ett riktigt brett sortiment med Kik*Kid imorgon fortsätter vi med LL :-)

Dagen har egentligen varit precis så som jag vill att det ska vara full rulle :-D så jag ska inte klaga!

Kom hem vid 19:40 så trött är jag,åt lite kvällsmat och la barn och nu satte jag mig med Didrikson aw10.
Tänkte hinna lägga ut det med innan ögonen säger upp sig tillsammans med resten av mig ;-)

Ni ska få ett litet smakprov innan jag lägger ut dem :-)
1didrsherpa_kids_jacket_574209_974sherpa_kids_jacket_574209_040
Lurvig och mysigt :-) och faktiskt jättebra pris 299:-

Nu mina vänner ska ni få något extra av mig eller inte av mig men av KIDZ :-)
Ni vet våra Fyndpaket,med massor av fina kläder!!
fyndpaket 99 kopierafyndpaket 399

fyndpaket 199fyndpaket 299fyndpaket 499


Förtydligar lite ( när ni köper ett av våra fyndpaket och skriver kidz blogg i medl rutan,så får ni med lite extra )
VILKET FYND!!

Ha en fin kväll!

Kram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback