-

Efter mycket letande fram och tillbaks så hittade de sina skor,inte det lättaste kan jag säga!
De har ärvt mycket efter mig och lika mycket efter far sin,min otroliga beslutsångest när man ska välja ex skor :-D
Ojoj det kan ta dagar,veckor innan jag bestämt mig och ändå kan jag vara lika impulsiv när jag ska inhandla något ;-)

Thomas envishet (ok den finns hos mig med ) hur som helst nu har de valt!



Detta blir höstkläderna för mina tjejer!Mössorna vet de inte vilken det blir än,men gissar jag rätt blir det rosa!
Skorna hittade vi på Ellos och med 40% rabatt på det ena paret så är även Pappa Thomas nöjd!

Kläderna de finns ju såklart på www.kidzshop.se och hihi med rabatt de med ;-) men tyvärr bara personal-rabatt så jag kan inte dela med mig mer än att vi bjuder på frakten!

Mina tjejer har själva bestämt vad de vill ha och givetvis tar de lika,men jag vet att snart blir det ändring på det!
Så jag låter dem hållas :-) ''inte mig emot alls'' jag brukar bara vilja att de tar lite olika färger när det går.

Annars är faktiskt det mesta upp och ner här hemma,Thomas är inte bra och det syns och märks''

Men nu ska vi allafall försöka få de små att sova och kolla på en bra film!





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback