Blir till att...

Jobba hemma imorgon,har en lite sjukling här brevid mig.Lille Eddie har feber och mår lite illa!
Men jag har en fin vän som ställer upp i vått och torrt!!
Ingegerd vet du om hur mycket jag uppskattar dig vännen min!

Så imorgon blir det att lägga ut Teutonia 2011 på webshoppen och lite annat småfix som jag kan göra hemifrån.
På kvällen blir det julbord på turisten lööööv it!

På tal om vänner så har jag en underbar vän till,tack finaste Nancy för den fina blomman.Blev så oerhört glad,tack bästaste vännen min!



Idag har vi BAKAT igen ;-) denna gång pizzabullar och kanelsnäckor "inga bilder för jag orkade inte ta kort"
Köpte prickiga bullformar igår,så var ju tvungen att baka idag :-D...
Kvällen har vi tillbringat i heda Kyrka med ett helt underbart härligt Luciatåg,vilka barn vi har -de kan verkligen sjunga!!



Nu ska jag ta min lille febriga kille och gå och försöka få några timmars sömn innan det börjar snickras precis vid mitt fönster!

Sov gott alla!



Kommentarer
Postat av: angela

Lillen då :-( hoppas han blir frisk snart!



Man har tydligen hittat avvikelser på Noas tarmar nu när man fått svar från MRn :-/ men vi har besök i morrn så jag får väl mer info då!



Det är ingen fara vännen, jag ska kolla vad toys r us har på torsdag för thomas är livsviktig! och tyvärr så toystory föll inte Noa i smaken alls :-( är bara tåååååg som gäller för hela slanten. möjligen att man på nåder kan klämma in rorri eller musse (klubbhus musse ;) ). så hör jag va mig sen och ser vad ni har som jag kan tänkas vilja ha :-D får inte bli för mycket i år som alla andra år! dt samlas ju bara på hög och blir inte lekt med.



Vad bra att tipsen kom till användning de va ju meningen det :-)

Lillebror är 17 och kräsen ;-) men jag har nog kommit på nåt riktigt bra nu. men jag kan inte skriva de heller eftersom att jag vet att han läser min blogg haha!



stor kram kära du saknar dig på msn :-(

2010-12-14 @ 23:34:42
URL: http://angelafunderar.blogg.se/
Postat av: angela

btw vart köpte du dina uggs??? :-D

2010-12-14 @ 23:40:15
URL: http://angelafunderar.blogg.se/
Postat av: angela

men åh :-o skojar du? :-D

förstår så klart att du måste ta hand om liten! självklart ju :-)

hur mycket e jag skyldig? :-)

Kram

2010-12-15 @ 00:12:22
URL: http://angelafunderar.blogg.se/
Postat av: curlingmamman

Åh,han får krya på sig den lilla stackaren!Men med världens bästa mamma som pysslar om honom blir han nog frisk snart!God jul menar du att det är en julklapp till mig??I så fall är du ju bara för underbar,då skulle jag vilja att du mailar mig din hemadress,,,tomten vill skicka en julklapp tillbaka;)kram

2010-12-15 @ 06:37:49
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Elin Josefsson :)

Vi ses ikväll! :D<3

2010-12-15 @ 09:22:22
Postat av: Linda Olsson

Åh käraste du, va gullig du är! <3

Det är bara ovissheten som äär skitjobbig, att inte veta om jag får något från f-kassan denna månad. Jag har ju inte hört något än, så det blir väl inget. Usch! :(



Hoppas Eddie kryar på sig snart! Här hemma har vi en liten tjej med feber idag :(

Kramar <3

2010-12-15 @ 09:24:04
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: curlingmamman

Uggsen är helt underbara,tack,tack,tack kraam

2010-12-15 @ 12:36:00
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Angela

Sitter här hos mamma och försöker få ihop ett familjeträd över sjukdomar :-/ och kom att tänka på dig igen ;-)

Hur mår ni??? smsade förut och känner mig lite orolig för er! Hoppas att allt är bra iaf och att du är upptagen med att mysa med barnen.

msn i kväll? har fått igång min igen :-D YEEEEY

Stor kram

2010-12-15 @ 16:09:29
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Zara

Vad duktig du är på att baka!! Gör så mycke med dina små barn!

Kram

2010-12-16 @ 10:04:10



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback