God Jul alla!

Hoppas ni alla  haft en helt underbar Jul med nära och kära!
Det är precis vad jag haft :-)...

Ber om ursäkt för mitt bloggavbrott,men tröttheten tog över :-D..
Det har varit en vecka som gått i 100km/timmen på KIDZ och sen har man ju lite att fixa med hemma till jul ;-)
+ att jag haft halsont,hosta,feber och värk i varje del av kroppen :-D...Energin har gått till jobb och barn :-D

Nu är jag ledig fram till den 3januari,ska njuta av barnenvarje sekund "om de bara vill"..Så nu ska jag ta igen de dagar jag missat här :-D..

Har så mycket fint att visa er så jag får ta lite i taget,så det inte blir milslånga inlägg!

Men nu är jag nyfiken,hur har er Julafton varit och vad har ni fått av tomten?





p,s om det är någon som tycker jag är fräck som inte svarat på sms på min mobil,jag har lånat ut mitt kort till min Finaste Robin "mamma missade att beställa ett micro simkort"
Så då får man vara utan tills det är ordna!


Kram alla!



Kommentarer
Postat av: angela

Vad härligt att se ett inlägg :-) skönt att du har ledig tid nu! Det är du värd! Kram

2010-12-25 @ 17:39:54
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Angelica

God jul!



Här har julen varit bra..

Hoppas din jul också har varit bra..

Skönt med lite långledigT=)



kramar

2010-12-25 @ 21:27:35
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/
Postat av: Marie

Allra bästaste julklappen för lilla A blev tveklöst den rosa fina dockvagn som morfar hade med sig på julafton.... självklart inköpt på kidz :)

Gissa om det bäddas och ordnas och körs!

2010-12-25 @ 21:51:56
URL: http://lyckansland.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback