GodMorgon!

Snö,snööö överallt det yr omkring svider mot kinden,isar i kroppen,fötterna blir kalla,fingrarna stela..
Stackars killar som byter vår panel...De är tappra som står där ute i kylan!!

Själv ska jag till jobbet nu,och jag har tur,jobbar inne i värmen och dessa dagar är det hur kul som helst att jobba,massor att göra glada kunder som letar de sista julklapparna...

Jag trotsar feber och ont i halsen "det finns ipren,de funkar mot det mest"

Oj nu gick klockan snabbt igen :-D....

Vad ska ni hitta på idag mina vänner?

Kramelikram!

Kommentarer
Postat av: angela

Hoppas du får en toppen dag! Vi kurerar oss idag! Jag har så ont i halsen att jag inte har nån röst!

Kan vi ses på msn och prata julisar och skor i kväll?? Kram

2010-12-20 @ 11:06:35
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: curlingmamman

Krya på sig fina vännen kram kram

2010-12-20 @ 12:39:58
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Linda Olsson

Krya på dig! Hoppas du känner dig bättre idag!

Kramar <3

2010-12-21 @ 09:23:40
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Zara

Ja det är dom värkligen. Skönt att få ordning på det iallfall.

Krya på dej nu.

Kram

2010-12-21 @ 12:58:51
Postat av: Zara

Ja det är dom värkligen. Skönt att få ordning på det iallfall.

Krya på dej nu.

Kram

2010-12-21 @ 12:59:22



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback