Gott Nytt alla...

Inatt "har nästan blivit en vana att inte komma i säng"eller i säng kommer jag men jag får aldrig sova...
Förbaskade ungar,är det inte den ena så är det den andra :-D Jaja så är det att ha barn.

Hur som helst inatt låg jag och funderade på mitt liv och de år som gått,inget blev som jag tänkt!
Herregud!!
Mitt liv är ju helt underbart,hade aldrig i mitt liv ens vågat drömma om att det skulle bli så här!

Jag har åtta helt underbara barn ♥ de är mitt allt!
De är friska och helt unika var för sig,de är mina barn Våra barn!
Älskar er och kommer alltid finnas för er,det vet ni!

Jag har ett hem (snart allafall) alla minnen från den hemska tid Curt Wrigfors orsakat är snart bakom oss,kommer aldrig någonsin förlåta eller förstå hur någon kan vara så ond,sitta på miljoner( leva med tranås rikaste Fru enl expressen) men inte ens försöka rätta till de fel och totala katastrof han orsakat..Är säker på att Curt wrigfors och hans Fru har isolering i sitt hem så de slipper frysa-de lider nog ingen nöd!Orkar inte rabbla alla fel och briset och omedelbar fara han utsatt oss för,men vet att han inte bor i ett hus med de brister vi gör -Märkligt eller hur?

Nu är det snart allafall vårt fina härliga hem,räknar med att 2011 kommer  allt vara klart!

Tack alla fina som stöttat och hjälpt oss,utan er hade vi inte varit här vi är nu!
Ni vet vilka ni är!

Kidzshop.se är också en av de drömmar jag aldrig vågat tro på,gör det knappt än!
Har vi en egen butik?? Jaaaa Vi har det!!
Proppfull med alla de saker jag älskar,vi har tillsammans byggt vår dröm och det ska vi fortsätta med!
2011 ska jag ge allt....Det ska bli www.kidzshop.se år!
Eller hur?

Finaste kunder tack för ni finns och låter vår härliga butik växa!

Löööv You all!

Tänker även på alla vänner jag har,gamla ovärdeliga vänner,nya underbara vänner som jag aldrig trodde jag skulle möta...Är så glad att ni finns i mitt liv!!
2011 måste bli det år vi träffas mer!!

Mamma,Pappa,Mormor och Morfar,syster med familj tack underbara ni för att ni finns i mitt liv!
Älskar er!

Thomas min långhåriga sambo far till min barn min livskamrat,som får stå ut med mina utbrott var och varann dag ( har jag sagt att jag inte klarar stress och ostädat ) du finns där och stannar kvar och älskar mig!
Älskar dig med!

Låg inatt och kom på åter igen att jag har helt unerbart liv!

Visst har jag?

Kram alla och förlåt för långt och tråkigt inlägg ;-)






Kommentarer
Postat av: curlingmamman

Gott nytt år till dig finaste vännen!kramar

2010-12-31 @ 13:59:58
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Linda Olsson

Inte långt och tråkigt inlägg! Massor fina ord! <3



Hoppas ni får ett helt underbart år! <3



Puss & kram

2010-12-31 @ 14:48:13
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Ett helt underbart inlägg om du frågar mig ! Jag tror att vi alla borde fokusera liiite mer på det som verkliggen gör oss lyckliga istället för att hänga upp sig på småsaker. Saker kommer alltid skita sig, misslyckas osv, men det är då man ska vara lycklig att man har den där trygga grunden i familjen som älskar en trots alla vanor och ovanor att luta sig mot !

2011 kommer säkerligen bli det bästa året någonsin, för det bästa som finns är att se frammåt och drömma !

Många kramar :)

2010-12-31 @ 16:25:49
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Angela

<3 åh så fint du skriver!!!

2011-01-01 @ 15:18:31
URL: http://angiefunderar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback