Gurkburk!

Ojoj vad trött jag är,orkar inte ens gå och lägga mig :-o....
Har haft en jobbig natt igen,smärta och kramp,hjärtat har rusat likt en flock vilda hästar!
Så nu har jag nästan lite ångest för att gå och lägga mig "tänk om det börjar om igen" Gulp!

Jaja snart är det borta för alltid,bara att härda ut,lite lite till!



Barnen hittade något festligt idag när vi skulle äta :-D



Har tyvärr inte mycket att tillföra nu heller,så jag får bomba er med bilder ;)
Många av våra kunder har undrat hur man kan ha bugaboo åkpåsen i liggdelen och det kan man absolut.
Även om den är skräddarsydd till sittdelen,det gäller bara att fixa lite!
Så här gör jag :-)


Med det avslutar jag för idag!

Kram på er alla fina!



Kommentarer
Postat av: curlingmamman

Hoppas du blir bättre snart!Massor av styrkekramar till dig fina vännen

2010-12-09 @ 06:58:31
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Linda Olsson

Skönt att det äntligen är över snart, att du ska få känna dog frisk igen! Underbart! :)

Hihi, kul med gubben i gurkburken, ser lite otäck ut ju :P haha!

O fina vagnar...NU ska jag bli miljonär o komma och köpa av dig ;) hihi!



Kul att ni börjat med hennes rum, det är så himla roligt att fixa barnrum ju! Du får slänga upp lite bilder sen! :D

Kramar <3

2010-12-09 @ 08:45:32
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Hoppas du mår bättre snart.



Kram

2010-12-11 @ 17:36:26
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken snygg åkpåse :)

2010-12-16 @ 11:31:53



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback