Hostar....Lungorna av mig snart"

Vilken hosta jag fått,känns som om hostar av mina revben (ja jag har faktiskt revben även om de inte syns :-D )
Febern har allafall släppt mig idag,första dagen utan feber på en vecka JIPPIIII!!

Har plöjt nedervånning idag,känns skönt och det doftar ajax säger de som har lukten i behåll :-D vilket jag inte har Hihi!!

Tvätten börjar kommas ifatt med och maten är klar,disken borta och kvällskaffet har jag framför mig.
Nu ska jag ta min supersöta MelleBelle och göra muffins -han fick en gullig bok i julklapp med massor av recept för barn!!  "ska visa er boken sen,när jag laddat över bildernan" tack finaste vännen!!


Thomas han jobbar som en tok,inventerar på dagen och renoverer på kvällen,hans plan är att Alias rum ska stå klart innan nyår -Jag säger vi får se hur det blir med det :-D..

Nää nu vill Melwin inte vänta mer,time too bake some cake!!!

PUSS



Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Duktiga ni är som sliter! <3

Kramar

2010-12-27 @ 20:13:08
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: angela

Krya på dig vännen!

Hoppas det blir goda muffins :-)

Paketet kom idag, gud vad fin både mössa och tröja var irl!

Noa han blev dock mest glad för boken :-) Tack snälla fina du!!!!

Kram

2010-12-27 @ 20:22:27
URL: http://angiefunderar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback