Luften tog slut...

Kraften är borta,orken är inte där och jag har miljoner saker som borde göras...
Lyckades få igång en maskin tvätt och hänga gårdagens,vikt filtarna på soffan och torkat av bordet,ställt frukostdisk på diskbänken för att se att det är rent i maskinen Gaaah finns det något värre,joo men visst gör det att diskmaskinen är full av smutsig disk !!

Måste utan att fundera:
-Bädda ex antal sängar.
-Vika ren tvätt och lägga in det i garderoberna.
-Plocka undan och ev torka av lite.
-Dammasuga och skura.

Men mest av allt vill jag bara vara,men det är uteslutet!!
Då kommer jag må skit allday long!!

En kopp kaffe till och sen är det racerfart som gäller,tänkte jag skulle hinna pilla lite med webshoppn med.
Lägga in ex de nya designerna på Teutonia fun,spirit,cosmo och prestige så jag har lite att göra "hade gjort det,men lyckades givetvis att glömma spara 3timmars jobb åt Pipsvängen!!

PUSS & KRAM



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Sånna där dagar är inte alls kul, och när "måsten" hopar sig runt en känns det tungt ! Det ljusa i kråksången är dock hur skönt det känns när allt är KLART !! Kram

2010-12-30 @ 12:17:44
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Fröken M

hihi... men vet du ? Jag är ju inne här dagligen, men nu får det bli ännu oftare för de där burkarna skulle göra sig så bra här hemma :)

Vi har hat en mysig bio dejt nu ikväll - C och jag medan moster Camilla har passat viggo. En kväll på tu man hand ibland är verkligen guld värd ! Hoppas även att ni haft en mysig kväll !! kramar

2010-12-30 @ 21:16:30
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Fröken M

Godmorgon raring ! Jag hoppas att ni alla har frisknat till, att ni får en mysig dag och ett riktigt GOTT NYTT ÅR !! kramar

2010-12-31 @ 10:06:13
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback