Min hemlis var...

Att i hemlighet hämta upp min Mamma o Pappa,Mormor o Morfar :-)
Bjuda dem på Julbord på Ombergs Turisthotell " utan tvekan det finaste julbordet" har ni inte varit där?

Boka ett bord nu 0144-33002 !! -Gör ni inte det,då är ni dumma ;-)...

Det var så mysigt att få sitta i lugn och ro äta och prata,bara umgås!

Jag vet en sak,som inte ni vet "än" men det ska jag berätta för er nu :-)

Jag har allra bästaste :
Mamman o Pappan
Mormorn o Morfarn
I hela världen! 
+ mina underbara barn och en sambo som bryr sig om mig ♥
Vad mer kan man önska sig!
Älskar er alla!





Nu sitter jag här mätt och belåten med en jättefin blomma framför mig,jag har världens bästa liv!
Imorgon ska ni få se en fin julklapp jag fått,en sån där som jag önskat mig i ca 2år :-)

Nu finns det bara en sak kvar för att få denna dag helt komplett"
Att min Robin ringer och säger att han är hemma nu :-)

Kram på er alla!



Kommentarer
Postat av: mamma & pappa

tusen tack



för ett underbart härligt julbord



pss... vet han är hemma nu sköööönt



kram kram å tack till er alla godingar stora & små

2010-12-04 @ 22:58:47
Postat av: jessica

Göööttt!

Då kan jag sova nu :)

Alla barn hemma UNDERBART!



Tack själva!



Kram

2010-12-04 @ 23:05:38
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Åh va härligt! Avundsjuk jag blir! Du kan få veta min hemlis också då ;) Jag ska på anställningsintervju på tisdag! NERVÖS! ;)



Tack för din kommentar också hjärtat! Men du är minst lika fin! <3

Kramar!

2010-12-05 @ 09:10:04
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Åhh underbart!! :)



Kramar

2010-12-05 @ 10:41:30
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: angela

åh bästa du vad mysigt ni ser ut att ha haft!

men jag saknar bilder på dig med ;-)



Jag är dunder förkyld men kan vi inte försöka ses online senare i kväll?

Stor kram

2010-12-05 @ 15:03:13
URL: http://angiefunderar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback