Sovaaaa...

Vilken dag,helt underbar.....Massor att göra på jobbet,alla leksaker kom iväg till alla kunder till slut!
Haft mardrömmar om att de inte kom iväg i tid,stackars barn som inga julklappar får och stackars KIDZ om de inte kommit fram....GULP!!

Vet helt ärligt inte hur många paket jag slagit in idag,men är helt säker på att det är väldigt mångaaa,lika många som de andra tre på kidz slagit in idag misstänker jag :-D....Så lycklig att det är så många som väljer att handla hos oss på kidz! Kassaklirr är ett härligt ljud -för egna företagare ;-)...

Inatt tror jag att kommer sova som en liten julegris,eller de kanske inte sover så bra just nu "stackarna" vilket jg bestämt att göra inatt :-)

Bestämde mig för att skjuta upp OP,tål inte sövningen så bra tyvärr och minns hur dålig jag var sist,vill ha en mysjul med kidsen och resten av familjen!

Har läste en del om den här OP nu och först var jag helt säker på att det är det bästa,sen blev jag osäker och tänkte neeej,men nu är jag helt säker igen......Jag ska bli bra nu!!

Går och tänker på en vän hela tiden,som har det jobbigt.Vill så gärna hjälpa henne!
Tror jag har kommit en liten bit på vägen "hoppas"

Nu blir det sängen för mig!

GODNATT!






Kommentarer
Postat av: angela

Finaste vännen! Du känner bäst i hjärtat vad som är rätt!

Du ska bli bra! För det är er tur att må bra!

Skickar många kramar och hoppas att vi kan prata snart. Min röst sviker mig och varje ord som kommer ut gör så ont! :-( men hoppas vi kan lösa så att julisarna blir nyårs paket istället. Hitta,en massa fina kläder ju :-o. Nova Star mössan med stjärnan är ju helt klart sydd till noa :-D

<3

2010-12-22 @ 01:09:15
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Zara

Så skönt att du bestämmt dej. Man måste ju verkligen känna att det känns bra och allt med en operation. Sen vart det ju tätt in på jul o allt nu och jag kan förstå att du vill vänta.

Och det är ju bara DU som kan känna om det känns rätt eller ej. Tänker på dej när det är dax sen.



Kram

2010-12-22 @ 19:01:10
Postat av: Angelica

Kul att massa shoppar på Kidz :D

skulle jag med göra om jag var i ödeshög oftare:P



Kramar!

2010-12-22 @ 20:40:09
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Hej vännen!

Skönt att alla klappar kom iväg i tid!

Jag förstår ditt beslut ang. op. Det är väl kanske inte så kul att va helt väck efter sövningen och så, det är ju bara jul 1 gg om året!

Underbart att kunna hjälpa en vän, vännerna betyder så mycket i livet och kan man så ställer man självklart upp! <3



Kramar<3

2010-12-22 @ 21:59:45
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback