-Mammaaa är du trött?!

-Vaaa?? Njaa lite:)

-Det syns för du är blå runt ögonen och munnen är med blå?

-eehh jag måste se hemsk ut,när till och med mina barn säger det!

När jag gick upp för att sova igår låg Eddie vaken och tittade,såg direkt att han inte mådde bra lille han ♥..

Han hade värsta astma anfallet på flera år Eddis astma är skum för han har inte alltid hosta som de flesta har utan bara mycket svårt att andas det är läskigt för är man inte i samma rum så hör man inte att han är dålig:( stackarn!Nu har han feber,hosta,men efter ailos och panodil så är han hör och häpna uppe och leker igen! Hoppas nu han får vara pigg och slipper mer feber och astma.
Min lille Eddie i julas med sin ailos visst är han duktig ((snälla stäng av ljudet,hatar mitt tjat och min röst))
/>
Vi har ett problem vi får inte vår telefon att funka:(Blir galen!! Som i natt jag trodde ärligt inte jag skulle få stopp på Eddies astma själv och ville ringa till sjukvårdsrådgivningen! ''är en hönsmamma och ringer hellre en gång för mycket...

Jag har inte haft telefon sen igår eftermiddag grrr!!

Nää nu ska jag ta tag i tvätten och fundera på vad vi ska äta till lunch:)

Kram alla fina!!





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback