Denna trötthet...

Hela min kropp skriker efter sömn,så fort jag sätter mig ner eller jag behöver knappt sitta ner för att somna.

Helt ärligt alltså,vi drog i all hast till linköping och kollade på kakel till lilla duschen (barnens dusch)Gissa vad det blev för färg?

Vitt o svart såklart!! 
-fan vad tråkig jag blivet känner jag:(men färgat kakel är för dyrt tyvärr!
Hursom helst så står jag mer heller mindre hänger över en hylla och känner hur ja försvinner bort ögonen blir grusiga och de liksom vill inte hålla sig uppe,Thomas knuffar till mig lite lätt och frågar vad jag gör,först då blir jag medveten om vart jag är '' sjukt trött med andra ord!''

Imorgon bär det av med barnen till Cloetta centrum och Disney on Ice ska bli kul att göra något med mina fina barn faktiskt och det här ser de fram emot precis som jag ''fniss''

Skulle vilja ha barnvakt till de 4små på söndag och ta med de stora på Bio och kinarestaurang i linköping.
Så finns det någon frivillig med mycket ork o energi som älskar barn så lämna namn och nr så ringer jag garanterat upp dig;)
De har allafall fått lov att gå på bio och gå ut och äta,kan jag o Thomas inte följa med så får de åka utan oss.

Nu ska jag stoppa ner mig själv i sängen och sova m.mmm sova underbart!

GodNatt alla sötisar!

kram o puss!





Kommentarer
Postat av: Muppen och Smurfens mamma

Tar tyvärr nästan 2 timmar att köra annars så hade jag gjort det!

2010-02-13 @ 15:31:51
URL: http://www.muppensmamma.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback