Efter regn kommer solsken....

Wiiieee!!

Vet ni vad!!

Jag är klar på så gott som en liten toalett och lite vissna tulpaner som ska fixas imorgon!!
UNDERBART!!!

Mitt hem är rent igen:)

Och vi är lediga imorgon,det innebär att jag kan umgås med mina barn utan en massa måsten!!
UNDERBART nr två!!!

Nu är jag så trött att ögonen är svåra att hålla öppna och nu måste jag upp en trappa och inta sängen där,vi har fått flytta upp alla på övervånningen nu då sista dushen ska ut nu,gissa om det är skönt när all renovering är klar!

Sov Gott alla fina!

p,s är lite orolig för en fin vän som mådde dåligt igår och idag når jag henne inte :( Angela min vän hoppas att allt är bra med dig ♥

kram



Kommentarer
Postat av: fightermom

Allt bra idag med dig idag? =)



2010-02-24 @ 00:25:42
URL: http://fightermom.blogg.se/
Postat av: jessica

Allt bra:)

Men obeskrivligt trött :D barnen sa vid frukost



-Mamma är du jättetrött??

-Njaa lite..

-Det syns du är blå runt ögonen och på munnen:o!!

-ehh fy vilken syn jag måste vara:D



Hur är det med dig?



kram

2010-02-24 @ 12:28:37
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: angela

Hej vännen

jo de e ok mitt vänster bröst ser dock ut som en uppblåst ballong och får ingen tid till läkaren :-( närakuten kan inget göra iom att jag inte ammar så jg försöker ringa i morrn bitti igen för att få en akut tid till min läkare på VC

kram

2010-02-24 @ 17:42:07
Postat av: jessica

Angela kraaaam!

2010-02-26 @ 11:24:16
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback