♦Här sover ''JAG'' nuuuuu!!!

Vi har flyttat upp som ni vet en hel vånning(ni må tro att jag somnar gott,efter jag tagit mig upp för trappan på kvällen puuhhh!!!Med en vilopuls på 95-125 så kommer den lätt upp i 165/188 innan jag nått sista steget!!
Då är det skönt att dunsa ner med en bok här:)

Det är väldigt sällan jag tar kort här uppe,det beror till största del på att jag inte har några möbler här,och att barnens rum inte är klara heller,men snart så ska vi ta ett rum i taget,när allt annat är klart:)Vilket det snart är nu..

Badrummet är så gott som klart nu,lite lister och detaljer som ska upp sen så är det klart!!




Ska vi vandra vidare här,så kommer vi till Pappa T och barnens film rum ''tack farbror Jonas''

Opersonligt och helt utan stil:( eller hur?


Mirellahs rum måste också läggas lite tid på.precis som Fiddelies det kommer bli så kuuuul när det är dags!

Hallen behöver ett lyft med :)



Nathalies rum och Kevin/Robins rum får ni se annan gång;) det var stängt!!

Slänger in en bild på den nästan färdiga duschen med,svart o vitt här med:)


Omöjligt att få en bra bild grrrr!!Här ska inredas med hellokitty;)

Nuu är det dags att ta tag i tvätten :( ännu ett måste 'fniss'

Fortsatt fin lördag alla finaaa!

Kraaam!!





Kommentarer
Postat av: tia

Vad mysigt badrummet blev efter renoveringen. :) Jag ser fram emot att se hur fint ni ordnar till de andra rummen också :)



2010-02-27 @ 21:34:07
URL: http://the-baskerville.blogspot.com/
Postat av: jessica

Tack snälla du puss

2010-02-28 @ 20:51:49
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback