HOME ''sweet'' HOME!!!

Så här ser det ut hos oss just nu! Vill du byta med oss??


Tredje gången på njaa 2½ år som mitt sovrum ser ut ungefär så här:(

Hur känns det xxxxx??

Att gång på gång göra så här mot dina kunder,de lägger sitt förtroende till dig med sitt livs största köp!

Vi är inte äns något undantag utan vi är en av många fler som råkat ut för dig!

Du är ond!!

Inatt har mitt älskade barn mått så dåligt,han har inte kunnat andas hans astma är hemsk,vet du varför??

För att du gick den väg du alltid gått,din själviska väg som du kanske inte är smart nog att förstå leder dig rakt ner till helvetet!!

Jag är av den tron att hut går hem,du kommer få sona för alla människor du lurat in ett liv av ångest,oro och ekonomiskt ras!!

Vi har haft tur att vi har nära och kära som stöttar oss i detta+ att vi fått hjälp via fuskbyggarna även om det är långt ifrån ok!!Att andra människor ska gå in och ta vid där du ställt till det!!

Sover du gott??

Du som är så redig på att bygga hus skrövlar och skryter om alla företag och hus du byggt!

Ser du något fel här:


Ska det se ut så här i nybyggt hus ca 2½ gammalt hus??

Är det ok att det ska se ut och vara så här 4-5 rum i ett nybyggt hus??

När du kan ge ett svar på detta,så kommer du också förstå vad du är för slags människa!!!

En skurk en stor jävla FUSKBYGGARE utan hjärta!

Vad säger ni mina läsare ska jag maila detta till äcklet eller ska jag låta bli??

HJÄLP mig att välja rätt nu!

Kram



Kommentarer
Postat av: Lillmonster

Jag hade nog mailat jag. Är ju inte den som alltid kan vara tyst. :)

Kommer han att vara med i det här nya programmet om just fuskbyggare som 4:an kommer sända?

Annars kanske han hade varit ett bra tips för dem. Att granska honom lite granna också.



Hoppas astman snart blir bättre igen.



Kram Kram

2010-02-24 @ 16:41:54
URL: http://lillmonster.com
Postat av: Anonym

Klart du ska skicka ett tack mail för hans fina arbete och säg att du bara vill visa hur duktig han är! och skriv även att du hoppas att han är stolt över ert hus och fråga om han inte kan lägga upp bilderna på sin hemsida! så att alla kan få se hur jävla grym han e

2010-02-24 @ 17:38:44
Postat av: Malin

Fy fan säger jag bara! Det finns fan människor för allt!!! (ursäkta att jag svär, men man blir så förbannad att sånt här händer!) Kommer detta tas upp i programmet fuskbyggare? HOPPAS!



Tur ni har nära och kära som hjälper! /Kram Malin

2010-02-24 @ 23:03:25
URL: http://vartradhus.blogspot.com
Postat av: jessica

Visst är han grym curt!!

Så här har vårt hem sett ut från och till sen 3v efter vi flytta in:(

Jag kommer jaga Curt tills han gör rätt för sig det kan jag lova!

2010-02-26 @ 11:22:34
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback