Imorgon är dagen de små väntat på....

Disney on ice!!

disney on ice - cloetta center
De är så lyckliga och pratar om det hela tiden,så kul att se dem så glada:)
Det blev ju lite ändring i planeringen hihi!
Först bokade jag biljetter till 8st sen 9st och sen missade jag att hämta dem förra fredagen(fullt upp på jobbet och en huvudvärk som däcka mig)
Försökte boka nya men det gick inte:(så tänkte vi får chansa då det fanns biljetter att köpa på plats.
Så skulle jag bara kolla en gång till och se nu gick det igen så nu är 6 biljetter bokade ochThomas hämtar dem nu.
Tänk om jag inte fått tag på biljetterna så ledsna de blivet!
När jag sa att det inte var säkert att vi kunde komma in på disney o ice till barnen  så sa Melwin är det stängt då får vi åka hem igen och såg ledsen ut ''mammas gull''

De fyra stora ville hellre gå på bio och mc-donalds:)så det blir deras Alla Hjärtansdags present från oss:).
Måste ju vara rättvis mellan mina hjärtan!

Ha en fin dag mina vänner!

PUSS!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahaha det gör jag okså\Ronja

2010-02-17 @ 13:48:58



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback