Inatt har jag rest till Amsterdam!!

Vilken trevlig dröm jag haft!

Bugaboo's huvudkontor ligger där (tror jag) allafall så gjorde det i min dröm hihi!
Jag var där med Frida o Natali och vi hade så kul och de visade runt bland alla nyheter fattar ni vilken lycka!

Jag såg bugaboo's nya syskonvagn,jag fick till och med välja en som jag fick ta hem,de hade två att välja på.
En dubbel och en på rad båda var så otroligt smarta och givetvis snygg design..

Jag ville inte sluta drömma!

Men jag får ändå lite av drömmen kvar,jag jobbar med Frida o Natali och bugaboo och det funkar lika bra som i min dröm,de är underbara båda två♥..

Våren kommer vara fylld med nyheter!
Ex.
Bugaboo bee plus skeppas 16/3 till oss och bör då finnas 24/3 i butik!!
Bugaboo cameleon ALL BLACK skeppas 20/4 till oss och bör då finnas 27(4 i butik!
Denna är så nära ALL Black man kan komma,suflett o bas är hel svart på All black..

Det är en stor ära att få vara en av så få butiker som får sälja Bugaboo ALL BLACK,jag fick veta att det är vi på kidz och så kanske en eller max två till butiker i stockholm!
Det känns overkligt på ngt vis och jag är så stolt!

Älskar mitt jobb och mina jobbisar på KIDZ!

Ha en fin dag alla underbara ni!

Kram/J


Kommentarer
Postat av: furman

Jag kan följa med dej till Amsterdam om du åker dit på riktigt, eftersom jag är en hejare på språket efter tre terminer holländska på 90-talet! :-D

2010-02-16 @ 09:36:27
URL: http://outwitter.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback