Jag har ett mycket svårt beslut att fatta:D...

Så nu behöver jag er alla att hjälpa mig att fatta ett korrekt och mycket genomtänkt beslut här:)

Snön smälter och våren är på gång (ja jag vet,det kommer ta tid)men jag måste vara ute i god tid så inte godbitarna tar slut)Så detta är mitt svåra beslut:

VÅRskor till de små:)

Detta var mitt val bara pang dessa vill jag att de ska ha:

Molo skor cars (Zapp)
Dessa till mina söta små pojkar ♥
Och dessa till mina fina små flickor ♥
Molo skor daisys (Zapp)

Visst är de fina?

Meeen!!!
Så är jag galet förtjust i converse och de jag köpte sist var nog 2-3år sen och de har de haft lika länge,snacka om skor att växa i;)märk väl att de har varit lagom hela tiden:O...
Så dessa är också med i valet:

Converse skor jeansblåConverse skor svarta
Converse skor turkos
Converse skor röda

Hjälp en kvinna i nöd att välja rätt nu!!
Nu springer jag upp och plockar undan och dammsuger,så väljer ni nu rätt skor åt mina älskade barn tills jag kommer tillbax snällaaaaa!!!

De kostar lika mycket 399:-/st och finns att shoppa på www.matadorkids.se !!

Kraaaamen till er som hjälper mig Puuussss med;)



Kommentarer
Postat av: hanna

De första! Dreggel!

2010-02-27 @ 15:58:39
Postat av: Tina

Jag röstar på Converse! Knyter fortfarande på mig mina som jag köpte 1989 typ...

2010-02-27 @ 22:47:08
Postat av: jessica

*ÅH*delade menningar här hehe gör valet än mer svårt fniss

Jag får köpa både molo o converse då;) shhhh säg det inte till den långhåriga han kan gott tro att de har de gamla fortfarande eller hur?



KRAAAAM

2010-02-28 @ 20:54:21
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åh, vilka fina skor. De första paret va ju snygga till en kille. Dom kan jag tänka mig till en tjej, synd att min lilla är för liten i sommar ;)

2010-03-01 @ 13:20:36
URL: http://mittinrekaos.blogg.se/
Postat av: Magdalena

MOLO skorna såklart :-) de funderar jag på att köpa till barnen eller bilarna till sonen och pärlplatte ballerina till tösen me love molo :-) Kram

2010-03-01 @ 19:42:24
URL: http://hulliganmamman.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback