Känner mig så deppig...

Jag vet faktiskt inte riktigt varför,men jag är så nedstämd:(

Det har inte hänt något alls och ändå känns det som om jag sålt smöret och tappat pengarna!

Inget är kul vilket är märkligt då jag har massor att glädjas åt och att äntligen börjar allt ordna till sig..

Kanske det är lättnaden att det börjar bli ett slut på allt elände som gör det,ni vet när man varit på helspänn en längre tid och det mer eller mindre utbröt panik i helgen med spruckna rör och noll värme..

Det är nog allt som rinner av mig nu helt enkelt!

kram på er!!



Kommentarer
Postat av: Muppen och Smurfens mamma

Skickar bara en stor kram!!!

2010-02-23 @ 09:21:41
URL: http://www.muppensmamma.blogspot.com
Postat av: jessica

Underbara du:p

Tackar för kramen den behövdes!



KRAM



2010-02-24 @ 12:33:38
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback