Middag redan ''chockad''

Efter att jag fått alla skolbarn att ta sig upp till skolan,så kröp jag och  Eddie ner och la oss framför frukost tv'n Melwin o Alicia de sov som små stockar och det dröjde inte länge förrän Eddie och jag gjorde detsamma:) det blev en sådär 1½ timme ''skönt''

Nackdelen med att sova på morgonen är att det helt plötsligt bara är middag,eeh vi som just fått ner frukosten!
Hursom helst så står det nu en ungspannkaka med fläsk i ugnen ''När jag är hemma med barnen så får de bestämma vad vi ska äta det uppskattar de och oftast äter de därefter med och idag var det Eddie som valde och de andra två vart inte missnöjda heller:)..

Själv håller jag på att bli galen,har massor av fina kläder som måste läggas ut på KIDZ och min dator är trasig 'snyftar högt' måste ta mig in till linköping och lämna in den nu helst igår!

Just nu sitter jag på netbooken och den är bra den med men att jobba med bilder är den inte så bra till tyvärr!
Detta stressar mig och jag kan bara tänka på vad jag har att göra hela tiden!!

Idag börjar vi kakla lilla duschen ''barnens'' när den är klar så blir det duschen vid sovrummet sen ska alla våtutrymmen vara klara och då börjar vi med köket..
SEN är det färdigt för just nu,då har vi taget det mest viktiga!

Nu ska jag se om jag kan fixa till det litegrann här hemma,det känns inte som det är så stor menning med det,då vi renoverar!

Önskar er en underbart fin dag alla fina!

kram o puss! 




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback