Min lilla Lisa:( ''känsliga bör hoppa över detta inlägg''

Blir inget hälsa på förskolan imorgon för min lilla tjejja:(

Hon har lyckats få en ilsken ögoninfektion:(så blir inget dagis imorgon för min lilla snutta!
Ajajaj vad ont det måste göra...

Mirellah och jag har lagat söndagsmiddag(ja jag vet lite sent,men bättre sent än aldrig eller hur?)
På menyn blev det:)

Ungstekt sej på en bädd av havsalt och färskmald citronpeppar och smör,panerat med ströbröd,parmensan,västerbottenost med sting av saffran!
Serveras med kokt ris och saffrans sås och kalla ärter!!



Receptet det hitta vi på under tiden vi rev i skåpen hihi!!

Hoppas ni alla har en fin söndag!

Kraaam//Jessica



Kommentarer
Postat av: Lillmonster

Aj aj aj. Hoppas det vänder och blir bättre snart. Och att inga fler får det.



Kram Kram

2010-02-28 @ 19:24:03
URL: http://lillmonster.com
Postat av: jessica

Tack vännen!

Hoppas med att det stannar vid lilla Lisa och hoppas hon blir av det snabbt.

puss

2010-02-28 @ 22:01:37
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback